Complaint: telkens problemen

user-54307 on 30 June 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 4 maanden terug een nokia c6 gekocht bij de belcompany enschede.Vrijwel direct vertoonde de telefoon gebreken zoals uitvallen ect. dus terug gegaan.Telefoon is ingenomen ter reparatie en was 2 tot 3 weken later klaar.Telefoon opgehaald enkele weken gebruikt toen was die weer stuk.Weer weg gebracht weer 2 tot 3 weken gewacht en weer opgehaald.Daarna nog twee keer weg gebracht om dat die stuk was dus nu in totaal 4x ter reparatie aangeboden en hij is nu nog niet terug. Je kunt je dus nu wel voorstellen dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in dit type telefoon dus heb ik bij de laatse inlevering ook de doos boekjes en lader erbij gedaan en vermeld dat ik een andere telefoon wil.Nu willen ze de telefoon swappen of zoiets en dit moet dan de problemen verhelpen maar is al een keer gedaan en hielp toen ook niks.
Dan probeer ik telkens met de winkel te bellen maar ze nemen nooit de telefoon op.Heel frusterend allemaal.Ik heb ook al met belcompany nederland contact gezocht.Maar daar niks verder gekomen dan een vrouw die mij afwimpelde en vertelde dat ze mij haden proberen te bellen en dat ik niet berijkbaar was.Dit is heel vreemd want dit is een zakelijke telefoon die dag en nacht aan staat en ik geen gemiste oproep had van de firma belcompany.Ik ben blij dat ik maar een jaar contract af heb gesloten en ik over 8 maand van de belcompany af ben want de service van hun is echt slecht.

Desired solution:

Een ander type telefoon en geen nokia C6 meer

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Responded on 30 June 2011 at 19:09

Ze zeggen dat ze het opgelost hebben maar ik heb nog steeds geen telefoon terug ! Als ik wat terug krijg is het weer het zelfde als wat ze de vorige 3 keer hebben gedaan. Ik noem dit geen oplossing naar tevredenheid van de klant want is het nu echt teveel gevraagd dat ik na al deze problemen om een ander type telefoon vraag ?

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Stoevenbeld,

Uw toestel zal worden omgeruild via het reparatiecentrum. Wij vertrouwen er op dat het probleem daarmee verholpen is.

Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u terug naar de winkel zodat zij dit per direct voor u zullen escaleren naar hun contactpersoon. Er zal dan gekeken worden naar een andere passende oplossing. Wij hebben dit ook telefonisch met u besproken.

Wij hebben er vertrouwen in dat het vervangen van het toestel het gewenste resultaat zal hebben.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of