Complaint: Klacht

user-54452 on 01 July 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

In maart hebben wij onze vakantie geboekt naar de Eemhof. Na 97 dagen wachten was het dan zover! Alles verliep heel soepel, om 15u mochten we dan eindelijk naar ons huisje! We hadden een VIP huisje gereserveerd en alles zag er dan ook naar wens uit! We kregen toppings mee omdat we optijd waren met boeken! Dus wij hebben dan ook gelijk een bowling baan gereserveerd voor donderdag avond! De volgende dag zijn we op verkenning gegaan, om te kijken wat er allemaal te doen was is het park. Het viel ons op dat er veel speelautomaten bij aquamundo buiten bedrijf waren en dit vonden we erg jammer omdat we van spelletjes houden! Toen we in het zwembad waren viel ons op dat er ook redelijk veel toiletten defect waren, toen we gebruik wilden maken van het bubbelbad was deze ook buiten bedrijf, erg jammer. De volgende dag ( woensdag ) gingen we opweg naar de actionfactory, het zag er heel gezellig uit en er was weer een spelletjes hal! Ook hier waren zeer veel automaten buiten bedrijf, zeker 10. Toen gingen we geld wisselen ook de automaat om euro’s te krijgen was defect dus moesten we wisselen bij de medewerker die daar aanwezig was, deze man was alles behalve vriendelijk!!! Toen we een automaat hadden gevonden die het deed en we onze tickets wilde pakken ging tot onze verbazing de lade open waar al het geld en de tickets in zaten!!! Als we hadden gewild hadden we alles kunnen pakken want opdat moment was er niemand aanwezig, de medewerker was continu achter( denk pauze?) maar zijn hem toch gaan roepen met de mededeling dat de lade open stond! Wat er toen gebeurde verbaasde ons, hij pakte de sleutel en deed hem dicht en zonder iets te zeggen liep hij weer weg! Een bedankje was op zen minst op zen plaats geweest?!?

Omdat ons verblijf en het huisje redelijk goed bevallen was, wilde we graag het weekend erbij boeken! We zouden dan wel op maandag vertrekken ivm werk, we hadden afgesproken dat we tot 250 euro zouden gaan. Dat was onze MAX, we zijn naar de receptie gegaan, en daar werd ons verteld dat het huisje leeg was aankomend weekend! Alleen de prijs was €399’00 exclusief alle bijkomende kosten. Daar waren wij erg van geschrokken omdat het toch last minute is! Plus dat we de vrijdag al van alle faciliteiten gebruik mochten maken omdat we immers in het huisje zaten. Maarja toen hield het op. Toch voelde het niet lekker, er moest toch een korting vanaf gaan?! Het huisje staat leeg! Wij willen graag blijven? Al betaalde we 100 euro dan was dat alleen maar winst voor centerparcs toch? De volgende dag naar de receptie gebeld, en het verhaal nog een keer uitgelegd, zij gaf inderdaad aan dat dat een beetje vreemd was en zij dat je toch wel een flinke korting kon krijgen en verbond ons door met het hoofdkantoor, ik was door het dolle heen! Het ging dan toch lukken voor een ‘normale’ prijs! De mevrouw die ik aan de lijn kreeg van het hoofdkantoor was zeer onvriendelijk, ze was ongeduldig en toonde geen begrip ze kwam zelfs met prijzen van 800 euro aan.. Ik was zeer teleur gesteld en heb dan ook gelijk weer de receptie gebeld, het meisje vertelde dat ze niks met de prijzen kon doen maar toonde wel begrip! Helaas zat er niks anders op om vrijdag het huisje te verlaten. Donderdag gingen we bowlen, toen we naar de baan mochten zagen we naar 2 x te hebben gegooid dat er een pion ontbrak wel is waar de voorste, wij zijn dit gaan melden en zij hebben de baan dan ook gesloten. Er was geen andere baan beschikbaar, ze stelde voor om de volgende dag te komen maar dat was de dag dat we vertrokken en niet konden, verder is er niks meer mee gedaan tot onze verbazing. Toen we onze tickets wilde inleveren in de speelhal ging ik weer naar de medewerker dezelfde als de dagen ervoor, ik had 2 prijzen uitgezocht en had nog wat puntjes en vroeg vriendelijk wat ik nog met die puntjes kon krijgen, zijn antwoord was bot, dan moet je in kast gaan kijken! Wij zijn dan ook onmiddelijk vertrokken en hebben de rekening betaald van het eten! Toen ze zeiden dat we van de bowling kwamen zeiden wij dat deze helaas defect was en we niet hebben kunnen bowlen, zijn antwoord was dat had ik eerder willen weten terwijl er 4 medewerkers naar de kegels zijn komen kijken? Hij bood ons een kopje koffie aan, als excuus? Terwijl we 2 topping kwijt zijn voor niks? Maar het was al laat en naar de slechte ervaringen in de speelhal wilde we graag naar het huisje om onze koffers in te pakken.

Al met al zag het huisje er top uit en hebben we daar de fijne momenten beleefd!

Desired solution:

Een vergoeding.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Geachte, We hebben uw klacht gelezen. Ondertussen hebben we in uw boekingsgegevens kunnen vaststellen dat u uw klacht per e-mail heeft verzonden naar de afdeling Guest Relations Center Parcs. Zij gaan uw klacht in behandeling nemen en u voorzien van een goed onderbouwd en eerlijk antwoord. We vertrouwen er op dat uw klacht naar tevredenheid opgelost wordt. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De gast werd gecontacteerd om over zijn opmerkingen te praten.
Er is geen compensatie aangeboden.

All complaints of