My complaint:
Ik heb mijn abonnement toen uitgebreid met HD en wist ik veel dat de Philips 7141 geen AKTIEVE USB heeft ?
nu kan ik dus niks opnemen of weergeven van mijn andere HD tuner van COMAG. En ergste is nog, dat PHILIPS deze klacht gewoon doorschuift naar CANALDIGITAAL ipv mij te helpen de poort wel actief te krijgen.
Dit is toch belachelijk: WEL een USB aansluiting en WEL een record functie op de AB en je kan het niet !!!!!!!!
Gewenste oplossing
Ik wil een andere HD Ontvanger van welk merk dan ook als de USB maar te gebruiken is voor opname
DUS CANALDIGITAAL …….reageer nou eens als Philips het niet doet, iemand moet de verantwoording nemen

