My complaint:
1 maand geleden heb ik na lang wikken en wegen besloten over te stappen naar canal digitaal. Ik werd na het aanmelden keurig gebeld voor een installatie-afspraak. Dit kon overn4 weken, maar goed dat is niet anders. Afspraak is gemaakt voor 1 juli tussen 12 en 17.30 uur.
Om 17.10 was er nog geen monteur, dus klantenservice gebeld (overigens werkte het nummer aangegeven in de bevestigingsbrief niet). Ik hoefde mij geen zorgen te maken. Er was geen melding dat de afspraak niet door zou gaan, de monteur was waarschijnlijk gewoon opgehouden maar zou zeker nog komen.
Om 18 uur nog maar een keer gebeld, de medewerker wist mij toen te vertellen dat er een melding bij mijn afspraak stond dat het na 17.30 uur zou worden. Inmiddels had ik er een hard hoofd in en aangezien ik een afspraak had heb ik net voor half 7 nogmaals gebeld en gezegd dat ik nu toch echt wilde weten of er nog iemand zou komen. De dame zou een melding plaatsen dat de monteur 10 minuten voor aankomst nog zou bellen. Inmiddels had ik al iemand geregeld die 20 minuten aanwezig zou zijn tijdens mijn afwezigheid, maar u begrijpt het al…. was niet nodig, niemand gezien. Uiteindelijk kwam er om 19.45 uur een telefoontje van de monteur die mij vertelde dat hij niet meer zou komen, anders was hij wel erg laat thuis….. :-(. Nee ik heb de hele middag zitten te wachten en heb daar vrij voor genomen en moet nu een nieuwe afspraak maken. Maar het spijt ze oprecht. Vind deze gang van zaken ronduit schandalig mede ook omdat ik zelf moet bellen à € 0,15 per minuut, om te vragen hoe de status is. De monteur neem ik niets kwalijk, de planning bij CD lijkt duidelijk nergens op,want dit komt vaker voor, je hoopt alleen dat het bij jou wel goed gaat hè. Zeer slecht begin van een 2-jarig contract en ik ben heel benieuwd hoe CD dit op gaat lossen. Ga vanmorgen bellen om een nieuwe afspraak te maken en ik wil gecompenseerd worden voor de opgenomen uren omdat ik nu nogmaals vrij moet nemen. Dit slechte begin geeft mij weinig vertrouwen voor de toekomst en met alleen onze oprechte excuses kom je er niet.
Gewenste oplossing
Installatie-afspraak voor volgende week en dat deze nagekomen wordt. Verder compensatie voor de voor niks opgenomen uren en telefoonkosten.

