My complaint:
In januri 2010 een nokia n97 mini aangeschaft. Echt een super leuk toestel, alleen na een aantal maanden begon het toestel langzaam af te takelen…
-Sloom, vastlopen, niet kunnen smse, niet kunnen ophangen na het bellen….
Toestel opgestuurd, dit duurde bijna 4 weken…
Ja, ik dacht een nieuwe telefoon gehad te hebben, maar dezelfde dag nog vertoonde het ding kuren… alweer opgestuurd…. voor de 2e keer, dit keer kreeg ik na 2 weken mijn telefoon terug.
Zag er goed uit, tot ik hem aanzette, pixel kapot.. weer vast lopen en mijn e-mail niet kunnen lezen uitvallen etc..
Pfff.. weer terug naar de winkel, heel erg vriendelijk personeel (gorinchem).. Maar konden niets meer voor me betekenen dan mijn telefoon weer opsturen.. en ja hoor..
ik kreeg weer dezelfde telefoon terug want de pixel was nog steeds kapot.. echt niet tof! tot mijn verbazing ging deze telefoon wel een aantal maanden mee, het uitvallen nam ik maar voor lief. Ik was het zat om de telefoon weer opnieuw op te sturen, geen internet en alle foto’s er weer af…
Maar toen ik ook geen contacten meer in mijn toestel had en toenvallig in rotterdam liep en mijn gezelschap kwijt was, was de maat vol..
Weer naar de winkel, weer klagen, alsnog vriendelijk personeel en probeerde er alles aan te doen.. Helaas was nokia niet te bereiken op zaterdag.. dus morgen ga ik naar de winkel en dan ben ik benieuwd wat de oplossing zou zijn..
Ik ben in totaal ong 2 maanden mijn toestel kwijt geweest en voel me erg in de zeik genomen door nokia. Zelfs de belcompany wordt gek van de klachten.. Helaas heb ik deze telefoon wel aan geschaft bij jullie, dus verwacht ik ook direct een oplossing.
Desired solution:
Ik ga niet weer 3 a 4 weken wachten op een "nieuwe" telefoon, ik verwacht dat de belcompany mij morgen een vergelijkbaar toestel kan aan bieden. Zo niet ga ik het hoger aanpakken.
Jullie personeel in Gorinchem is wel echt top en proberen je ook echt te helpen, maar dit kan niet door die flauwe regeltjes!