My complaint:
In januari heb ik een huis gekocht waar volgens de VvE een schotelverbod geld. Dit heb ik bij canal digitaal gemeld en toen werd er gezegd dat ik een originele brief vanuit de VvE moest opsturen. Dit heb ik gedaan. Daarna meerdere telefoontjes gepleegd. En er werd zelfs gezegd dat ik de brieven die verstuurd werd kon vergeten. Want dat werd automatisch gestuurd. In het systeem stond dat de afsluitdatum 05 juni was. Er werd zelfs nog een keer gemeld dat het geld van juni gecrediteerd zou worden.
Heb nu ondertussen vanaf 6 juni weer een paar keer gebeld en naar mijn idee schofterig behandeld. Er werd een paar keer gezegd dat het administratief een zooitje was. Toen werd er op verkeerde namen gekeken. Zomaar opgehangen. Omdat er verschillende namen op hetzelfde adres stonden.
Maar ik ben al sinds januari bezig .. en ik wordt niet wijzer wat ze nou eigenlijk zeggen
Ondertussen heb ik mijn schotel verkocht inclusief smartcard, omdat ik dacht dat 05 juni mijn abbonement werd stopgezet. Deze meneer heeft netjes een nieuw abbonement aangevraagd via het contractovername formulier. En een ander abbonement genomen. Maar helaas. Nu betaal ik tot 31 januari geld voor iets wat ik niet meer heb. En de nieuwe klant kijkt ook tv.
Help mij.. ben ten einde raad.
Ik ga morgen naar de bank om de automatische incasso stop te zetten en het geld terug te vorderen. Maar ik heb hier een nare bijsmaak aan. Ik ben 4 jaar een goeie klant geweest. Maar vind dit erg jammer van canal digitaal.
Desired solution:
Mijn abbonement stopzetten
Het vergoeden van de telefoonkosten voor het continu bellen naar de servicedesk

