Complaint: zilveren kruis eerst de zakken vullen dan pas de zorg voor de mens en hun gezondheid

user-53143 on 05 July 2011 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter moet 3 keer in de week naar het ziekenhuis, dus daar kreeg ik een reiskostenvergoeding voor. Deze werd niet uitgekeerd, want ging niet vanwege WSNP. Bewindvoerder een brief naar Z.K.A gestuurt dat ze dit dus per direkt moeten uitbetalen want staat los van WSNP. Hebben ze net zolang gedraaid en getreitert, dat alles mis ging en uiteindelijk vanalles verrekend. Dus bijv 1 jan moet de premie bet binnen zijn. dus ik betaal deze en 2 jan gaan ze hem verrekenen omdat deze zo gezegt niet binnen is . Om het nog lastiger te maken sturen ze dan het bedrag wat je zelf hebt overgemaakt weer terug. En zo op en neer, zodat ze uiteindelijk zelf niet meer weten wat wel en niet betaald is.
Dus daarna psychologische kosten ingedient voor mijn dochter.
Krijg een mooie bevestiging dat de zorgkosten vergoed worden maar ze hebben ineens geen banknr van mij. Dus ik neem kontakt op met ze. Nou zegt de medewerker daar snap ik ook niks van zal het allemaal uitzoeken want ze hebben gewoon hier een banknr.
Aantal weken later nog niks uitgekeert, dus denk zal maar eens bellen. Tja heb ik volgens Z.K.A een achterstand van jan als ik deze eventjes eerst wil betalen dan kan het bedrag uitgekeerd worden.
Dus ik weer alles uitgelegt en de bewijstukken opgestuurd dat ik wel heb betaald. Voor de zoveelste keer.
In de tussentijd moet de psycholoog natuurlijk wel betaald worden,

MAAR EERST ZILVEREN KRUIS EN DAN PAS DE ZORG

Debiteurenbeheer gaf mij te kennen dat ze niks mogen verrekenen. Dus ze betalen niks uit totdat je betaald hebt.
Maar goed dat ik zoveel bewijs heb dat ze gewoon wel alles verrekend hebben van de voorgaande keren en ook nog zo chaotisch dat alles door mekaar begon te lopen
Wie is hier nou in gebreke.

Ben echt benieuwt wat de rechter hier van gaat vinden. Bah wat een slechte zorgverzekering, ben echt blij als ik eindelijk kan overstappen naar een bedrijf dat wel aan de zorg van de mensen denkt.

Gewenste oplossing

dat ze gewoon de bedragen uitkeren daar waar we recht op hebben en dat ze eens ophouden met valse beschuldigingen
stuur notabene de bankafschriften naar hun toe met bewijs en al

All complaints of