Complaint: Klantonvriendelijkheid

user-54776 on 06 July 2011 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enkele dagen geleden heb ik voor ruim 50 euro aan producten gekocht waarvan 6 zonnebrandproducten een actie hadden ‘2 halen 1 betalen’. Een van deze zonnebrandproducten wilde ik ruilen omdat mijn man liever een hogere beschermingsfactor wilde. Toen ik in de winkel kwam, keek de verkoopster op de bon en constateerde dat het betreffende product er niet op stond. In plaats van te zeggen ‘het spijt me, maar het product is kennelijk niet aangeslagen, dus kan ik het helaas ook niet ruilen’, zei de verkoopster heel boos: ‘Voor deze keer zie ik het door de vingers’ en meteen daarna heel kortaf ‘Als u het niet erg vindt dan ga ik nu een andere klant helpen’. Ik was helemaal verbluft en sprakeloos en ik voelde mij enorm op mijn nummer gezet. Alsof ik het product had gestolen! Ik heb nu 3 problemen; 1. een product waar ik niks mee kan 2. ik moet nu een nieuw product kopen van 15 euro die eigenlijk gratis was 3. een rotgevoel.

Desired solution:

Ik wil dat deze verkoopster te horen krijgt dat je zo niet met klanten mag omgaan en een excuusbrief ontvangen van de Etos. Ik heb de naam niet van de verkoopster, maar ze is volgens mij de bedrijfsleidster, want zo gedroeg ze zich.

All complaints of