My complaint:
ben in november 2010 gebeld door canal digitaal ze hadden een leuke aanbieding voor mij een HD kastje voor € 25 en extra zenders voor hetzelfde bedrag. € 9,95 pm. Ik heb heel duidelijk gezegd en gevraagd of het bedrag ad € 9,95 altijd zo zou blijven. Ja is gezegd. Ik moest zelf de zenderlijst wijzigen in familiepakket. Heb ik gedaan. Tot mijn grote verbazing ging er in mei € 14,95 van mijn rekening. Heb weer gebeld kreeg een aardige man aan de lijn die het bandje terug heeft geluisterd en hij zei dat ik helemaal gelijk had. Het teveel betaalde bedrag zou de volgende verrekend worden en mijn pakket zou weer basis worden. In juni ging er gewoon weer € 14,95 van mijn rekening, weer gebeld kreeg een zeer onvriendelijk man aan de lijn die zei dat ik zelf via internet mijn pakket had aangepast en dus tot november 2012 hieraan vast zit.Hier ga ik niet mee akkoord.
Desired solution:
Dat ik het teveel betaalde bedrag en de telefoonkosten
(€ 5,95) voor het 2x bellen terug krijg en mijn pakket gewijzigd wordt in basispakket.

