My complaint:
Een pakketje van plutosport besteld op zaterdag 2 juli zou dinsdag 5 juli bezorgd worden. Ik werk full-time dus helaas was ik die dag niet thuis. Ik vond ‘s avonds keurig een briefje in de brievenbus dat het pakket de volgende dag bezorgd zou worden tussen 11:00 en 18:00. Nu wist ik dat ik die dag ook niet thuis zou zijn en verwachtte ik een tweede briefje in de bus ‘s avonds. Dit was ook weer keurig gedaan. Op dit briefje stond dat de bezorger donderdagavond 7 juli tussen 18:00 en 21:00 terug zou komen. Ik was heel erg tevreden over de afhandeling omdat ik het heel fijn vond dat ze ‘s avonds terug zouden komen. Ik zorgde ervoor dat ik tussen 18:00 en 21:00 thuis was en hoopte op mijn pakketje.
Vanaf dat moment heb ik niks meer gehoord. Geen bezorger aan de deur en ook geen briefje in de bus. Toen ik op mijn track & trace keek zag ik tot mijn grote schrik dat er stond dat het pakketje woensdag 6 juli al bezorgd was. Dit terwijl er die dag een briefje in de bus lag dat ze donderdagavond terug zouden komen.
Ik ben heel erg bang dat het pakketje nu ergens anders is afgeleverd en ik niet weet waar. Ik woon in een appartementen complex en niet alle 120 buren ken ik.. Of dat er iets fout is gegaan en ik het pakket niet meer ontvang.
Desired solution:
Het pakketje alsnog zo snel mogelijk ontvangen!