My complaint:
Heb besloten in oktober 2010 een nieuw toestel aan te schaffen en ben naar de belcompany gegaan in deventer. Die zelfde dag was de nokia N8 uitgekomen en heb besloten deze mee te nemen. Eenmaal thuis aangekomen liep het toestel vast gebeld met BC terug naar de winkel omgeruild voor een andere, nog geen uur later weer een N8 die vastliep terug naar de winkel weer omgeruild. Volgende dag weer zelfde klacht helaas, eenmaal terug in de winkel werd mij megedeeld dat nokia kinderziektes zou hebben en dat ik beter een ander toestel kon uitzoeken. Nou had ik goeie refenreties gehoord van Samsung Galaxy, die werd me in de winkel afgeraden en de medewerkster kwam met een htc toestel wat ze zelf ook gebruikte en haar collega’s naar tevredenheid. Eenmaal de HTC Desire aangeschaft (nooit eerder een toestel gehad van dit merk) zag het er gebruiksvriendlijk uit, tot na een maand gebruik als iemand mij belde gingen ze door naar voicemail, en kreeg ik bericht dat ik een oproep had gemist.
Van de tien keer dat ik gebeld werd was ik 8 keer niet te bereiken, mensen die mij vaak belden gingen erover klagen dat ik niet bereikbaar was. Heb me met deze klacht naar de winkel gewend en dit aangegeven. Tot mijn verbaasing ben ik met een verhaaltje afgedaan dat als ik hemin mijn zak zou hebben hij niet goed bereik zou hebben met spijkerbroeken enz enz. De betrefende jongeman wou niet eens een klacht melden en begon al mt dreigen van als ik hem opstuurde ik hem makkelijk 4 weken kwijt kon zijn en ik het maar beter kon afwachten of het zich ook vaak voorzou doen als ik hem niet op zak had (grappig hele tijd met zo een telefoon in de hand lopen) maar het bleef zich voordoen. Inmiddels beland in mei 2011 met een telefoon waar ik totaal niet tevreden over ben, begaf het scherm zich geen beeld alleen maar strepen. Naar de winkel opgestuurd na 3,5 week werd ik gebeld dat hij terug was van reparatie en ik hem kon ophalen. Heel netjes teruggekregen van HTC met een doos testrapport,poetdoekje en een pen cadeau. Een maal thuis weer blij dat ie terug was alles weer instellen deed ik hem aan de lader en heb hem eraf gehaald na 4-5 uur aan de lader ging de deur uit na een uur ofzo moest ik bellen pak hem uit mijn zak baterije leeeg????? dacht ik. Weer na de winkel en uitgelegt dat ik het nu zat ben en dat ik weer een kapotte telefoon heb, en ook aangegeven dat ik tevreden zou zijn als ik een nieuwe telefoon mocht uitzoeken en zeker geen HTC meer voor mij maar dit was dus niet mogelijk volgens deze meneer!!!! Dus ik zit met een kapote telefoon na alle ellende en BC Laat het wat service afweten kan iemand mij alsjeblieft helpen?????
Desired solution:
Nieuwe telefoon uitzoeken.