Complaint: Niet tevreden HTC Desire en service belcompany deventer

user-55102 on 10 July 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb besloten in oktober 2010 een nieuw toestel aan te schaffen en ben naar de belcompany gegaan in deventer. Die zelfde dag was de nokia N8 uitgekomen en heb besloten deze mee te nemen. Eenmaal thuis aangekomen liep het toestel vast gebeld met BC terug naar de winkel omgeruild voor een andere, nog geen uur later weer een N8 die vastliep terug naar de winkel weer omgeruild. Volgende dag weer zelfde klacht helaas, eenmaal terug in de winkel werd mij megedeeld dat nokia kinderziektes zou hebben en dat ik beter een ander toestel kon uitzoeken. Nou had ik goeie refenreties gehoord van Samsung Galaxy, die werd me in de winkel afgeraden en de medewerkster kwam met een htc toestel wat ze zelf ook gebruikte en haar collega’s naar tevredenheid. Eenmaal de HTC Desire aangeschaft (nooit eerder een toestel gehad van dit merk) zag het er gebruiksvriendlijk uit, tot na een maand gebruik als iemand mij belde gingen ze door naar voicemail, en kreeg ik bericht dat ik een oproep had gemist.
Van de tien keer dat ik gebeld werd was ik 8 keer niet te bereiken, mensen die mij vaak belden gingen erover klagen dat ik niet bereikbaar was. Heb me met deze klacht naar de winkel gewend en dit aangegeven. Tot mijn verbaasing ben ik met een verhaaltje afgedaan dat als ik hemin mijn zak zou hebben hij niet goed bereik zou hebben met spijkerbroeken enz enz. De betrefende jongeman wou niet eens een klacht melden en begon al mt dreigen van als ik hem opstuurde ik hem makkelijk 4 weken kwijt kon zijn en ik het maar beter kon afwachten of het zich ook vaak voorzou doen als ik hem niet op zak had (grappig hele tijd met zo een telefoon in de hand lopen) maar het bleef zich voordoen. Inmiddels beland in mei 2011 met een telefoon waar ik totaal niet tevreden over ben, begaf het scherm zich geen beeld alleen maar strepen. Naar de winkel opgestuurd na 3,5 week werd ik gebeld dat hij terug was van reparatie en ik hem kon ophalen. Heel netjes teruggekregen van HTC met een doos testrapport,poetdoekje en een pen cadeau. Een maal thuis weer blij dat ie terug was alles weer instellen deed ik hem aan de lader en heb hem eraf gehaald na 4-5 uur aan de lader ging de deur uit na een uur ofzo moest ik bellen pak hem uit mijn zak baterije leeeg????? dacht ik. Weer na de winkel en uitgelegt dat ik het nu zat ben en dat ik weer een kapotte telefoon heb, en ook aangegeven dat ik tevreden zou zijn als ik een nieuwe telefoon mocht uitzoeken en zeker geen HTC meer voor mij maar dit was dus niet mogelijk volgens deze meneer!!!! Dus ik zit met een kapote telefoon na alle ellende en BC Laat het wat service afweten kan iemand mij alsjeblieft helpen?????

Desired solution:

Nieuwe telefoon uitzoeken.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Responded on 11 October 2011 at 16:40

Heb mijn telefoon opgestuurd, ik was op vakantie en heb dit na mijn vakantie gedaan. Er stond een leentoestel klaar en heb aangegeven dat ik dit na mijn vakantie wilde ophalen. Na mijn vakantie naar de winkel toestel opgestuurd en leentoestel was weg zou er te lang hebben gestaan (ik heb duidelijk aangegeven wanneer ik terug zou zijn). Nou ja geen leentoestel dus opgestuurd voor de tweede keer, ik werd na 2 weken vandaag dus gebeld dat hij terug was. Ik in de auto naar de winkel, eenmaal daar kreeeg ik mijn telefoon terug tot mijn verbazing met 2 deuken aan de zijkant en een barst in de frame en ook nog een sticker over de barst heengeplakt om dit te coveren. ik heb bij inlevering met medewerker het toestel nagekeken. desbetrefende meneer was op het moment aan het eten en was er met een half uur, tot mijn verbazing komt deze meneer zelfde minuut binnenstappen ik aan hem gevraagd en krijg als antwoord volgens mij zat het erop... Ik zeg meneer volgens u we hebben een formulier ingevuld waar duidelijk niks op vermeld staat. nou ja dat bleef in het midden er werd als oplossing aangeboden om nog een terug te sturen, ik zeg hij is net terug , kapot ging hier niet mee akkoord ze konden niks meer voor me doen na een hele discussie en ik moest van de dame aanhoren dat ik het spannend vond om te discussiëren en er plezier van had echt nog nooit ben ik in een winkel zo erg behandeld zo respectloos dus meld mijn klacht hier mensen koop nooit bij de belcompany niet normaal hoe ze klanten behandelen. ben het niet eens met hun oplossing meld me klacht hier en wacht op de oplossing anders zit er niet anders op dan naar de geschillen commissie te gaan.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij zijn telefonisch met u overeengekomen dat het toestel nogmaals ter reparatie zal worden opgestuurd.

All complaints of