Complaint: geen anwoord

user-55143 on 11 July 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Naar aanleiding van het 2 keer uitgestelde concert van Duran Duran, heb ik meerdere emails gestuurd naar see Tickets om mijn geld voor tickets terug te krijgen. Op mijn emails wordt gereageerd en ook wanneer ik voor 45 ct. per minuut mevrouw Pereboom aan de telefoon krijg wordt er, zeer onbeschoft, verteld dat dit nog niet kan gebeuren aangezien zij eerst van de producent moeten horen of dit wel gaat gebeuren. Het kan zo zijn dat het concert nog wordt ingehaald dit kan wel volgend jaar worden. Op mijn vraag wie de producent is wordt gezegd “dit weet ik niet” Ze verkopen dus tickets voor producenten die ze niet kennen. Heel vreemd allemaal. Na mijn opmerking dat deze mevrouw niet erg vriendelijk is gooit ze de telefoon erop.

Mijn 100,00 euro staat dus ergens op een rekening geparkeert en kan tot nu toe naar fluiten.

Dit bedrijf is zeer klant onvriendelijk koop vooral je tickets ergens anders.

Renate

Desired solution:

als ik mijn geld terug krijg

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na het definitief niet doorgaan van het concert van Duran Duran hebben wij alle klanten geïnformeerd. Het spijt ons indien de communicatie hierover tekort is geschoten.
Mocht u uw vordering nog niet hebben ingediend dan verwijzen wij u door naar de curator Mr. S.H. Broeseliske via mm@brvl.nl. Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

All complaints of