Complaint: Ongeduldige en eigenwijze bezorgers

user-55249 on 12 July 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op de voordeur staat met grote letters dat wij liever niet hebben dat pakketten/brievenbuspost bij de buren afgeleverd wordt. Wij hebben zelfs een bak bij het huis staan waar pakketten onder gelegd kunnen worden als er niet voor getekend hoeft te worden. Hoe makkelijk kan het zijn? Wat doet Selektvracht: toch bij de buren afleveren. De bezorger moet het bericht gezien hebben aangezien het bij de deur hangt, dus waarom toch bij de buren bezorgen? Lekker eigenwijs. Daar komt bij dat je de kans haast niet krijgt om de deur open te doen, want ze bellen aan en lopen gelijk weer terug naar de auto. Dit is ook nog eens niet de eerste keer dat Selektvracht dit trucje flikt. Als de bezorger maar van het pakket af is, want dan hoeft hij/zij in ieder geval geen tweede keer terug te komen.

Desired solution:

Selektvracht mag wat mij betreft het pakket zelf weer ophalen bij het adres waar het gedumpt is en vervolgens opnieuw bij mij aanbieden.
Edit: het pakket is door de bewoners zelf al afgegeven. In het vervolg zie ik graag dat Selektvracht de wensen van de bewoner respecteert en het pakket niet bij de buren aflevert. Dit staat er namelijk niet zonder reden. Daarnaast kan de bezorger nog wat bij gebracht worden over geduld.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over de wijze van dienstverlening door de bezorgers van Selektvracht B.V. Indien u ons de pakketgegevens of uw adresgegevens zou kunnen sturen, dan kunnen wij uw klacht ook nog bij ons intern registreren in deze zending, zodat onze bezorger in kwestie erop aangesproken kan worden. Stuurt u in dat geval uw e-mail aan de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110712180226". Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De zending is - naar wij begrepen hebben - alsnog ontvangen, na aanvankelijke levering bij buren. De buren zijn het komen afgeven. Indien wij per e-mail de details van de zending ontvangen, zullen wij onze bezorger hierop aanspreken.

All complaints of