My complaint:
we hebben al 3 weken geen folders in de bus gehad en ik zat vanmorgen op de fiets er zag er een heleboel liggen gr
Desired solution:
dat de persoon die daar voor betaald wordt er op aan gesproken wordt
user-55301 on 13 July 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post
we hebben al 3 weken geen folders in de bus gehad en ik zat vanmorgen op de fiets er zag er een heleboel liggen gr
dat de persoon die daar voor betaald wordt er op aan gesproken wordt
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte heer/mevrouw,
Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP