Complaint: Onduidelijkheid op site die dwingt tot duur bellen!

user-55322 on 13 July 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

E-mail ontvangen dat vrijdag de voorstelling, die nog leuker wordt als je vooraf komt eten. Reserveren kan hier. Als je op de link klikt zie je dat je geen tickets kunt bestellen, maar ja die heb ik al. Blijkt na lang bellen (waarom 2 x hele menu afluisteren als 1,1 voldoende is) dat je geen tickets voor het restaurant kunt kopen. Waarom staat er niet gewoon dat er geen tafels meer vrij zijn, of simpel restaurant volgeboekt voor die avond. En grootste vraag, waarom bieden ze het nog aan in de mail als het al niet meer kan! Geldklopperij!!

Desired solution:

Duidelijkheid op site.
Aanpassen belmenu (technisch kan het).
Geen dingen aanbieden die niet (meer) kunnen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er was helaas op deze datum geen beschikbaarheid in het restaurant. De suggesties voor het aanpassen van de mailings en het telefoonmenu zijn in behandeling.

All complaints of