Complaint: Jaarafrekening

user-55567 on 16 July 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Verleden jaar vrolijk overgestapt op Energie Direct want die kwam als voordeligste tevoorschijn. Nu een jaar verder krijgen we de jaarafrekening en wat blijkt wij moeten 400 euro bijbetalen en ook gaan de maandelijkse kosten omhoog met wel 60 euro? Dus wat nou goedkoop? Bij mijn vorige energieleverancier waar ik al 10 jaar zat heb ik dit nog nooit meegemaakt. En er hebben ook geen bijzondere gebeurtenissen plaats gevonden. Nu ga ik op vakantie en heb ik nog kans dat er in die tussentijd even 700 euro van mijn rekening wordt afgeschreven. Fijn hoor overstappen

Desired solution:

Denk dat er iets niet in orde is met de afrekening

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

13 years ago - Hoi sensie46, Ik zou graag je jaarnota voor je bekijken. Om je jaarnota te bekijken zou ik je willen vragen je gegevens te sturen naar onlineservice@energiedirect.nl. Groetjes ^Roos

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft contact gehad en er is een gepast oplossing tot stand gekomen

All complaints of