Complaint: ongelovelijk

user-55680 on 18 July 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn termijn werd niet afgeschreven .
Geen punt dacht ik wacht op de acceptgiro en betaal het .
Het leuke van dit was ik kreeg binnen een maand een betalings herinnering met 50 Euro extra kosten en inplaats van 24 Euro moest ik 74 Euro betalen .
Ik wilde bellen naar directpay maar kwam er achter dat zelfs dat tarief om informatie te vragen naar hoe en wat 0,70 Euro per minuut gevraagd werd .Ik weet niet of dit normaal is maar ik denk erover om het bedrag te betalen en meteen mijn nummer op te zeggen .Ik vind dit beleid belachelijk .

Desired solution:

Ik betaal alsnog de rekening van 24 Euro en blijf gewoon bij dit bedrijf .Moet ik toch die 50 Euro extra betalen schrap mij maar als klant , Dit is dus de eerste keer dat hij niet werd afgeschreven .

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Er word helemaal niets opgelost. Bedrijf youfone is tevens de eigenaar van het incasso bedrijf lekker makkelijk . Word van het kasje naar de muur gestuurd . Zwendel met de grote Z is het .

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant is het proces van automatische incasso en de daaraan verbonden kosten indien dat niet mogelijk is uitgelegd.

All complaints of