My complaint:
Vorig jaar Juli en Augustus is 2x teveel van mijn rekening
afgeschreven. Dit zou terug worden gestort,is nog steeds niet gebeurd.Heb al meerdere keren gebeld en elke keer zou het in orde komen.
Nu kan ik ze helemaal niet meer bereiken.
Desired solution:
Het bedrag wat terug gestort zou krijgen ook daadwerkelijk terug storten.

