My complaint:
Na een hevige stormbui is vermoedelijk mijn schotelantenne iets van richting veranderd waardoor ik een zeer zwak ontvangst signaal heb. Hierover contact opgenomen met klantenservice. Ik zou terug gebeld worden en binnen 3 dagen zou er een monteur komen. Ik werd niet terug gebeld. Dus ik weer contact opgenomen, hetzelfde verhaal. Dit heeft zich 3 maal herhaald todat ik aandrong op een afspraak maken. Uiteindelijk na ruim 25 min aan de tel in de wacht te hebben gestaan een afspraak gekregen. Hele dag thuis gebleven, geen monteur…
Desired solution:
Dat het gerepareerd wordt en schadeloos stelling. Ik betaal een duur abonnement nu al meer als 3 wk voor niets. Plus hoge telefoonkosten.

