My complaint:
afgelopen week ben ik gebeld door de service desk van CD met de vraag of ik 3 maanden gratis mijn pakket wil uitbreiden. Hier heb ik accoord op gegeven en binnen 24 uur zou mijn pakket geactiveerd worden.
Na 24 uur nog niks geregeld dus.. Weer bellen en toen kreeg ik te horen dat het 2 tot 3 dagen zou duren.
Na drie dagen weer bellen. “er staat niks in ons systeem” meneer. Ik kon nu wel 2 maanden gratis kijken als ik een jaar contract zou afsluiten.
Ik voel me een beetje in de zeik genomen door CD.
Intern loopt het daar dus enorm slecht.
Desired solution:
3 maanden gratis het uitgebreide pakket zoals afgesproken. En daarna kosteloos annuleren zoals de verkoop afdeling heeft vermeld.

