Complaint: nederlandse energie maatschappij

user-56084 on 22 July 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Betreft nota rekening
Klantnummer 2000415934
Via deze weg wil ik een bezwaar indienen.
Ik heb deze nota gekregen terwijl ik nooit klant van jullie bent geweest .Als goed is staat in jullie systeem een bezwaarschrift ingediend van vorig jaar 19-10-2010 aangetekend en al die telefoongesprekken die gevolgd zijn en die opgenomen zijn door jullie.Alles was toen afgehandeld.En nu krijg ik dit nota na 11 maanden opeens.
Begrijp er niks van en heb naar klantenservice gebeld en heeft mij verwezen naar deze klachten op de site,omdat ze mij ook niet verder kan helpen.Zouden jullie dit graag willen uitzoeken.Mocht er nog enige vragen zijn.
Ben te bereiken op 06-53543327.
M.v.g.
C.c.j.b. Pattiasina

Desired solution:

Dit nota niet te betalen en mijn naam uit het systeem halen.Want ben nooit klant geweest van jullie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of