Complaint: Klacht internet bestelling

user-56201 on 23 July 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte dhr, mevr,

Ik dien nu voor de laatste keer een klacht in. Als er nu niets mee gedaan wordt stap ik naar de consumentenbond. Dit is namelijk de 2e keer dat ik deze klacht heb. Ik had afgelopen donderdag, 21 juli 2011, kaarten besteld voor deze zaterdag 23 juli 2011 voor de film Hangover om 19.40 uur. Ik kreeg netjes de mail binnen, heb deze verder niet bekeken, maar meteen bewaard op mijn telefoon, zodat ik met de barcode mijn betaalde kaarten kon afhalen. Eenmaal in Pathe Arena bleek dat de bestelling niet goed gegaan was, de kaarten waren op de donderdag komen te staan. Tegelijk met mij stond er een andere man aan de kassa die exact hetzelfde probleem had, ook op donderdag besteld voor de zaterdag, maar kaarten gekregen voor de donderdag. Ook hoorde ik het personeel tegen elkaar zeggen dat dit zeer vaak gebeurd!!!!
Ook stond er een jongen bij de automaten die hetzelfde probleem had. 3 mensen die op donderdag kaarten bestellen voor de zaterdag en dan de verkeerde kaarten krijgen lijkt mij iets te toevallig niet??
De manager heb ik erbij laten halen, deze wilde helemaal niets doen en ook zijn naam niet geven. Ik moest maar wederom een klacht indienen via internet. Na mijn zeer slechte ervaring hiermee van de vorige keer, ik heb nooit geen antwoord gekregen, ben ik hier zeer kwaad om! Ook de zeer lakse houding van deze manager vind ik als klant geen stijl. Ik ga nu ook door dit zoveelste voorval niet meer naar Pathe en ga de volgende keer wel naar een onbezorgde JT bioscoop.
Geen film, geld kwijt en personeel wat niet wenst mee te werken.
Dit is de 2e keer dat mij dit overkomt, de service is zeer slecht van Pathe en als er nu niets met deze klacht gedaan wordt, ben ik wel gedwongen om andere stappen te ondernemen die ik ook ga nemen.
Verder zag ik een klacht van iemand anders die ik hieronder even kopieer die op ongeveer hetzelfde neerkomt, het komt dus zeker vaak voor!

Kopie klacht van iemand anders:

Via internet kaarten besteld voor de voorstelling van 18.20. Na betaald te hebben en de barcode uitgeprint te hebben blijkt het tijdstip 21.30 te zijn. Klantenservice (0,15ct/min) geeft als oplossing om ff bij de kassa langs te gaan (ik woon in Enkhuizen en de bioscoop is in Amsterdam), of telefonisch (0,55 ct/min) kaarten te bestellen. Telefonisch geprobeerd, maar het tijdstip van 18.20 uur werd niet als mogelijkheid opgenoemd. Nu maar weer kaarten besteld voor 18.20 uur (nu wel gelukt voor 18.20 uur). Het zal mij benieuwen of ik vanavond weer ruzie krijg om mijn geld van 21.30 uur terug te krijgen.
Sorry Samantha van de klantenservice, maar Pathé heeft het intern niet op orde.
Gewenste oplossing

Geld retour voor de gekochte kaarten van 21.30 uur.Eerlijk is eerlijk…..in tegenstelling tot de algemene voorwaarden van Pathé heb ik zonder moeite mijn geld voor de 21.30 uur voorstelling bij de kassa van Pathé Arena teruggekregen. Alleen jammer dat deze zaken niet snel (en kosteloos) opgelost kunnen worden via internet bij de klantenservice.

Desired solution:

Ik wil graag een excuus van de manager voor zijn lakse houding en ik wil mijn geld terug.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Ik wil ook nog even bij deze klacht vermelden dat ik werd verwezen naar de site van Pathe om via de klantenservice mijn klacht zo spoedig mogelijk online in te dienen. Nou ligt het gedeelte van de klantenservice er al een paar dagen uit. Echt zeer slechte service alles bij elkaar van pathe!

All complaints of