Complaint: Boete bij op tijd betalen

user-56710 on 28 July 2011 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Artikel besteld bij Bart Smit,herinnering ontvangen waarin in stond dat het bedrag voor 14 juni betaald moest zijn.
Op 13 juni betaald en daarna brief ontvangen van Lindorf, met verhoging.
Gebeld met Lindorf en de reactie was dat het eerder betaald had moeten zijn, omdat afterpay enige dagen nodig heeft om de betaling te verwerken, viel verder niet mee te praten en moest voor 25 juli betaald hebben, wat ik niet van plan ben.

Desired solution:

Schrappen van de extra kosten

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from Afterpay

13 years ago - Geachte mevrouw, mijnheer, Afgelopen vrijdag hebben wij u een mail gestuurd om met u in contact te komen aangaade een oplossing voor uw klacht. Deze gegevens staan niet vermeld bij de klacht. Wij komen graag met u in contact op te kijken naar een passende oplossing. In de email staan de gevens waar u naar toe kunt bellen of mailen. In het vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, AfterPay B.V.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw mijnheer,

Na diverse verzoeken contact met ons op te nemen hebben wij helaas niets meer van u vernomen.

Hierbij is de klacht opgelost

In het vertrouwen u hiermee te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet

Klantenservice AfterPay

All complaints of