Complaint: slechte bezorging

user-57050 on 02 August 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik wil bij deze een klacht indienen voor de slechte bezorging. wij hebben al zeker 2 maanden geen folders ontvangen. als we bellen worden we doorgestuurd naar een BETAALD 0900 nummer. wil je een klacht indienen en dan moet je er ook nog voor betalen!!

Desired solution:

Goede bezorging, een persoonlijke reactie/telefoonnummer

en GEEN standaard mailtje dat ik moet mailen of bellen naar jullie 0900 nummer!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Responded on 03 August 2011 at 15:23

een persoonlijke reactie/telefoonnummer en GEEN standaard mailtje dat ik moet mailen of bellen naar jullie 0900 nummer!

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of