Complaint: verschil incasso voorschotnota en opgave op jaarafrekening

user-57298 on 04 August 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In april van dit jaar kregen wij uiteindelijk, na 6 (!) weken wachten ons teveel betaalde voorschot terug van Euro 365. Op de jaarafrekening werd vervolgens tevens aangegeven dat onze voorschotnota werd verlaagd van euro 154, naar euro 136 per maand. Dit bedrag is in april verrekend met de eindnota, en in mei geincasseerd. Vervolgens incasseert de NEM in juni en juli vrolijk weer Euro 154. Hierop heb ik een klacht ingediend, waarop ik tot op heden geen reactie heb gekregen. De klacht is 5 weken geleden ingediend met het verzoek een duidelijke uitleg waarom de voorschotnota, zonder vooraankondiging, is verhoogd.

Desired solution:

Uitleg waarom de voorschotnota is verhoogd, en de incasso van de op de eindnota aangegeven voorschotbedragen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of