Complaint: slechte kwaliteit 3 zitsbank

user-57310 on 04 August 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ons nieuwe meubelen bestaande uit een 3-zits ,een 2-zits en een 1-zitsmeubel.Dit alles is geleverd op 05-08-2010.Op 23-08-2010 heb ik per mail een klacht ingediend dat de 3-zitsbank al doorhing.Vandaag is het 04–08-2011 en het probleem is nog altijd niet opgelost.De bank is ondertussen wel al 3 keer terug geweest voor reparatie en is nu nog niet goed.Ik heb hen al een aangetekende brief verstuurd maar hier is nooit op gereageerd,ze beweerden zelfs dat ze deze brief nooit hebben ontvangen.Wijzelf hebben dan nog het bewijs moeten leveren via TNT post dat de brief wel degelijk afgeleverd was.Nog een probleem is dat ze telefonisch zeer slecht te bereiken zijn,ik had het gevoel dat als ze mijn nummer zagen dat ze dan niet opnamen.
Ik heb regelmatig minimaal 6 minuten aan de telefoon gehangen en dan nog geen verbinding kreeg.[misschien allemaal klachten].Nog een negatief punt is dat je geen manager o.i.d. aan de lijn kunt krijgen,die hebben toch meer te vertellen dan een planner.Onze 3-zitsbank ziet er uit als een oud vod door het vele sjouwen en transporteren doordat men het probleem van begin af aan niet goed heeft aangepakt.

Desired solution:

Koop ongedaan maken en geld terug.

All complaints of