My complaint:
Toegevoegd na oplossing:
Ja, fijn dat expedia heeft terugbetaald, na vijf maanden! Het heeft me wel een hoop gebel en buikpijn gekost. Waarom kon dit nou niet gewoon telefonisch, bijna een half jaar geleden?
Vanwege foute naamsvermelding op vliegticket (fout van expedia, heeft men ook toegegeven)zijn kosten van een ‘nieuw’ vliegticket bij mij afgeboekt. Het ticketbedrag a 509 euro zou binnen twaalf weken na datum van aankoop (6 maart!)van het originele ticket worden teruggeboekt. Eind juni (na ruim twaalf weken) gemaild, zonder reactie. Vorige week maandag 25 juli maar weer eens gebeld, reactie; “ik bel u over een paar uur terug”. Niet dus. Eind vd dag zelf weer gebeld, reactie; “we moeten het eerst uitzoeken, we bellen gegarandeerd binnen een paar uur terug”. Weer niets dus. Gisteren wederom gebeld, reactie: “ik zoek t uit, ik mail u vandaag nog of anders morgen”. Dat is vandaag dus. Maar wederom hoor ik niets van expedia.
Desired solution:
Ik wil het aankoopbedrag van 509 euro terug, waar ik gewoon recht op heb (dat bestrijdt expedia ook niet, alleen ze doen er niks aan).
Ik vind het daarbij niet terecht dat expedia zich verschuilt achter de vliegmaatscahppij; ik heb de reis bij expedia gekocht. Expedia moet mij gewoon onmiddelijk dat geld overmaken en dat daarna met de vliegmaatschappij regelen. (als je bij een witgoedwinkel een apparaat koopt, verschuilen die zich toch ook niet achter de fabrikant)