Complaint: reactie

user-57316 on 04 August 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is geen aanbieding van een pakje geweest bij mij, ik ben op de genoemde dagen constant thuis geweest, en er is niemand aan de deur geweest.
Als dit service moet heten…………..

Desired solution:

Controleer uw bezorgers maar eens goed, en laat de betreffende bode maar eens aankomen (en bellen!). Mogelijk moet hij bijgeschoold worden hoe een bel er uit ziet.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Responded on 05 August 2011 at 12:04

Hiermee heb ik mijn pakje noig niet!

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

dubbel geplaatst - evenwel bedankt voor de melding

We hebben uw klacht geregistreerd naar aanleiding van uw bericht op deze website van gistermiddag en dit wordt doorgespeeld aan het depot waar uw bezorger voor rijdt. Waar nodig wordt de bezorger gecorrigeerd.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of