Complaint: prijs matras ineens omhoog

user-57467 on 07 August 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Folder ontvangen (actie 2e matras gratis); gebeld naar filiaal in Oosterhout of een specifieke maat beschikbaar is: ‘Ja’
Specifiek gevraagd of de actie hier ook op van toepassing is: ‘Ja’

Volgende dag in de vestiging geweest: alles prima, prijs werd doorberekend en de rekensom werd ineens de prijs van een enkel matras, maal twee… daar ging nog wel wat korting vanaf) maar uiteindelijk moesten we zo’n 100 euro extra bijbetalen.

Uiteraard dus niet gedaan. ‘miscommunicatie’ volgens de verkoper… amahoela. Telefonisch Specifiek naar gevraagd en antwoord gekregen. Dat is dus niets waard bij dit bedrijf…Er werd ook geen andere vorm van middeling of tegemoetkoming voorgesteld of nagegaan.

Desired solution:

We zijn inmiddels elders geslaagd.
Dus: Dat men dit bericht leest!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij gaan proberen om inde toekomst dit soort klachten te voorkomen. Hierbij willen wij onze excuses aanbieden

All complaints of