My complaint:
Op donderdag 4 augustus 2011 had ik een afspraak gemaakt om een retourpakket te laten op halen bij mij thuis.Helaas is niemand bij mij langs geweest(dat gebeurt zo vaak maar soit).
Op vrijdag 5 augustus is iemand geweest om een nieuw pakketje te bezorgen, met veel aarzeling heb ik mijn retourpakket aan deze jonge man gegeven.Hij had geen ontvangst/retourbewijs aan mij gegeven maar hij beloofde mij zo snel mogelijk een bewijs in mijn brievenbus te gooien.Ik geloofde in de “eerlijkheid”van deze jonge man en had gehoopt dat mijn pakketje zal terug sturen naar Wehkamp .Dat is helaas niet gebeurd.Ik heb twee mails aan de klantenservice van Selektvracht gestuurd en steeds geprobeerd te bellen ,de telefoon is constant in gesprek en niemand antwoordt op mijn e mails.Kan niemand bereiken.Wat is dat van service ?
Desired solution:
Ik zou graag willen dat deze medewerker eerlijk is geweest en heeft mijn pakket (ook zonder ontvangst/retourbewijs ) naar Wehkamp terug gestuurd .