Complaint: Geen ontvangst/retourbewijs gekregen

user-57685 on 09 August 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op donderdag 4 augustus 2011 had ik een afspraak gemaakt om een retourpakket te laten op halen bij mij thuis.Helaas is niemand bij mij langs geweest(dat gebeurt zo vaak maar soit).
Op vrijdag 5 augustus is iemand geweest om een nieuw pakketje te bezorgen, met veel aarzeling heb ik mijn retourpakket aan deze jonge man gegeven.Hij had geen ontvangst/retourbewijs aan mij gegeven maar hij beloofde mij zo snel mogelijk een bewijs in mijn brievenbus te gooien.Ik geloofde in de “eerlijkheid”van deze jonge man en had gehoopt dat mijn pakketje zal terug sturen naar Wehkamp .Dat is helaas niet gebeurd.Ik heb twee mails aan de klantenservice van Selektvracht gestuurd en steeds geprobeerd te bellen ,de telefoon is constant in gesprek en niemand antwoordt op mijn e mails.Kan niemand bereiken.Wat is dat van service ?

Desired solution:

Ik zou graag willen dat deze medewerker eerlijk is geweest en heeft mijn pakket (ook zonder ontvangst/retourbewijs ) naar Wehkamp terug gestuurd .

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 12 September 2011 at 10:33

Selektvrackt zegt :
Wij spreken onze bezorger aan op het verlies van de zending (want dat lijkt op dit moment de conclusie).
Aan u willen wij onze welgemeende excuses aanbieden.
Goede oplossing dank u wel voor zoveer.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze zending is nooit goed retour verwerkt. We begrijpen inmiddels van Wehkamp dat deze in tussentijd ook nog niet ontvangen is aldaar. Wehkamp heeft het afgewikkeld met de klant. Wij nemen dit intern hogerop.
Onze excuses voor deze onjuiste gang van zaken!

Selektvracht B.V. Team

All complaints of