Complaint: geen levering

user-56650 on 10 August 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Levering niet geweest, zou bij de buren afgeleverd moeten zijn aangezien wij goede contact hebben met de buren is hier ook niks geleverd.

Dinsdag’s gebeld met Selektvracht om het te gaan achterhalen zouden mij terug bellen nog steeds geen response en nemen telefoon doodleuk niet op.

Zalando heeft het meerdere malen geprobeerd maar krijgt ook geen contact met selectvracht.

Gewenste oplossing

Per direct

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakketje zou op huisnummer 118 geleverd moeten zijn in de straat van geadresseerde. OP verzoek van Zalando is hier destijds een onderzoek naar geweest, aangezien geadresseerde had aangegeven het op het aangegeven nummer niets aangetroffen te hebben. Op 29 augustus werd het pakket alsnog terecht gemeld door de beoogde ontvanger. Volgens geadresseerde was het afgegeven op een ander adres dan aangegeven. Ons locale depot was hier in tussentijd naar gevraagd, maar zij hadden geen andere informatie dan dat het op 118 geleverd zou moeten zijn, ook na navraag bij de bezorger.
Hoe het ook gelopen is, onze excuses voor het ongemak!

Selektvracht B.V. Team

All complaints of