My complaint:
Begin augustus een product aangeschaft en het pakketje zou afgelopen zaterdag bezorgd worden. Helaas was ik niet thuis en in de brievenbus lag er ook een briefje van Selektvracht. Daarna was er niemand thuis op dinsdag en toen ook een briefje gevonden. Woensdag zouden ze tussen 18:00 en 21:00 uur langskomen. Via Track&Trace stond dat de geadresseerde niet thuis, terwijl ik de hele avond heb gewacht. Daarnaast ook geen briefje gevonden! De volgende dag was niemand thuis en toen waren ze wel langsgekomen en ze zouden de volgende dag (vrijdag) tussen 12:00 uur 18:00 uur langskomen. Ik weer de hele dag gewacht, maar helaas. Volgens Track&Trace was ik niet thuis, terwijl ik de hele dag thuis was en geen bel heb gehoord en geen briefje in de brievenbus lag. Ik heb ook gisteren een klachtenmail gestuurd, maar geen reactie er op gehad. Dit is al niet de eerste keer dat dit gebeurd en ik het zeer onprofessioneel van een bedrijf om zo om te gaan met haar klanten.
Desired solution:
Een welgemeende excuses, betere service en wellicht bijscholing voor de bezorgers?!