My complaint:
Goedemiddag,
Ik heb tot op heden geen enkele reactie gehad op mijn bezwaarschrift inzake de rekening/defecte meterstand.
Hiervan zou een correctie worden gedaan en ik hoefde de rekening niet te betalen totdat het bezwaarschrift was behandeld.
Tot mijn verbazing ontvang ik vandaag een verzoek voor betaling met de melding dat ik geen “incasso kosten hoef te betalen “??????
Ik wil graag eerst een verrekening zien nav. De defecte meterstand.
Op 2 maart al is er een reparateur van Liander langsgeweest, die constateerde dat er een defecte meter was en er is een meter tussen geplaatst.
De gegevens zouden gecorrigeerd worden met een aangepaste nota……………….
Ik wacht nog steeds op een aangepaste nota…. Ga volgende week met vakantie en zal zeker ook geen nota betalen zolang er geen correctie heeft plaatsgevonden. (ik ga er vanuit dat jullie de maandtermijn wel gewoon incasseren…)
Als er eind volgende week nog geen aanpassing is (vanaf maart…..) dan stuur ik een brief tav. Directie en ev. Naar Kassa, misschien dat er dan uiteindelijk wel een oplossing komt !!!
Bovenstaande mail is op 21-7 verstuurd, 31-7 nog geen enkele reactie ontvangen
Desired solution:
Spoedige aanpassing van de meterstanden en verrekening