Complaint: IK WORDT GEWOON NIET SERIEUS GENOMEN EN STEEDS AFGESCHEEPT

user-58390 on 17 August 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

IK HEB IN MAART DE EINDAFREKENING ONTVANGEN HIEROP STAAT EEN ANDERE METERSTAND DAN DIE IK HAD DOOR GEMAILD (HIERVAN HEB IK EEN KOPIE )IN DE PLAATS VAN 6216KW WERD MIJ 55.284 KW BEREKEND
EN IK MOEST € 7593.92 BETALEN EN MET HET NIEUWE VOORSCHOT ERBIJ €8402.92
NA VEEL TEL GESPREKKEN EN DOOR GEMAILDE FOTO’S VAN DE METER KREEG IK EINDELIJK EEN CORECTIENOTA DIE HELEMAAL NIET KLOPT
DE REKENING IS HEEL ONDUIDELIJK ER STAAN WEER DE VERKEERDE STANDEN OP EN DAARMEE HEBBEN ZE EEN NIEUWE BEREKENING GEMAAKT IK MOET NU €1160.20 BETALEN
DE REKENING IS DOOR 2 BOEKHOUDERS EN MIJN MOEDER NA GEREKEND EN ALLE DRIE KOMEN ZE UIT OP EEN BEDRAG VAN €298.84 DIE IK MOET BETALEN
NA VEEL DREIGEMENTEN VAN AEM MET EEN INCASSOBUREAU HEEFT MIJN MOEDER EEN BETALING REGELING GETROFFEN OM EVEN RUST TE KRIJGEN EN DE TIJD OM STAPPEN TE ONDERNEMEN
DE REKENING BETAALD ZE ZELF RUIM €200 PER MAAND
HIEROVER VOEL IK MIJ SCHULDIG WANT ZE HEEFT HET OOK NIET BREED EN ZE IS HIERVOOR AL 2 WEKEN EERDER VAN HAAR VAKANTIE TERUG GEKOMEN
AUB HELP ME IK BEN AL JAREN HEEL ERG DEPRESSIEF EN KRIJG HIER ZELFMOORD NEIGINGEN VAN

Desired solution:

IK WIL HEEL GRAAG EEN DUIDELIJKE EIND AFREKENING WAAR IK RECHT OP HEB MET ALLEEN DE DOOR MIJ OPGEGEVEN EN GEBRUIKTE STROOM EN GAS STANDEN VERREKEND MET DE DOOR MIJ BETAALDE VOORSCHOTTEN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Jacobs,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of