Complaint: Internetbundel

user-59889 on 31 August 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juni 2011 heb ik een iPhone4 gekocht in een belcompany winkel in Amsterdam. Mijn huidige contract bij Hi loopt tot oktober 2011, daarna gaat mijn nieuwe contract bij Telfort in. Ik heb om een internetbundel gevraagd voor mijn huidige contract. In de winkel zou dit geregeld worden. Ongeveer een maand later schrok ik van een hele hoge telefoonrekening. Wat bleek, ik heb internet gebruikt zonder internetbundel. Natuurlijk heb ik direct een internetbundel afgesloten. Ik heb gebeld met Hi, zij zeiden dat dit een fout is geweest van belcompany, en ik terug moest gaan naar de winkel. Dit heb ik gedaan, volgens de belcompany winkel moest ik een brief sturen naar kpn met mijn klacht.
Ook dit heb gedaan, waarop ik een antwoord heb gekregen dat niet geheel duidelijk is. Een paar dagen later werd ik afgesloten. Ik heb (met een andere telefoon) gebeld met Hi. Er is een tweede hoge rekening gekomen, dit had ik al verwacht en ook al vermeld in de brief naar kpn. In totaal is het een bedrag van bijna 900 euro. Dit moet ik voldoen, anders word ik niet aangesloten. Eerst moet ik dit betalen, dan word er uit coulance een bedrag gecrediteerd en verrekend met de volgende nota. Welk bedrag dit is kan niemand mij vertellen. Aan de telefoon werd mij verteld dat het mogelijk is dat het bedrag wat ik terug krijg niet in een keer word terugbetaald aan mij, maar in termijnen.

Nu word er uitgezocht hoe hoog het bedrag is wat zij mij terugbetalen.
Ik ben nog steeds afgesloten, want ik kan geen 900 euro betalen.

Desired solution:

Ik wil graag weer aangesloten worden.
Ik betaal alleen mijn eigen abonnementskosten, dus ongeveer 60 euro per maand. Ik zou graag willen dat de rest (de kosten voor het gebruik van internet zonder internetbundel) wordt kwijtgescholden.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Witteveen,

Omdat uw contract bij Hi loopt, kan BelCompany er helaas niet voor zorgen dat u weer aangesloten wordt, of dat uw factuurkosten worden kwijtgescholden. Wij willen u adviseren om contact met Hi klantenservice op te nemen, zodat zij samen met u kunnen nagaan hoe u het snelste weer kan worden aangesloten.

Tevens willen wij u verzoeken, als u er met de kosten niet uitkomt bij Hi/KPN, dat u telefonisch of per e-mail contact met ons opneemt, onder vermelding van BC1108-1150.

Wij verzoeken u dan tevens om ons door te geven welk bedrag u precies van Hi gecrediteerd krijgt, en daarnaast ontvangen wij dan graag van u de reactie welke u per brief van Hi/KPN heeft ontvangen + de 2 facturen waar de internetkosten op staan.

BelCompany zal dan gaan bekijken wat wij vanuit onze organisatie nog voor u kunnen betekenen.
U kunt ons per e-mail bereiken via klantenservice@belcompany.com of telefonisch via 0318-569852.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of