Complaint: Nooit meer gebruik kunnen maken van aanbieding

user-59933 on 31 August 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al vele jaren zijn wij vaste centerparcs bezoekers. Al vele jaren naar goede tevrredenheid met mooie aanbiedeingen.
Ook toen er kinderen kwamen maar,toen gingen onze kinderen naar school en zijn we verplicht om in de schoolvakanties te komen.
Wij weten dat de prijs dan ook (veel) hoger ligt.
Vaak krijgen wij ook aanbiedingen in de bus van centerparcs
om heel voordelig bij hun te komen relaxen.
Maar eigenlijk hoeft dat niet meer want, hun aanbiedingen zijn alleen geldig voor mensen met kleine kinderen tot 4 jaar!
Mijn kinderen zijn nu 8 en 6 en inmiddels is er een derde op komst via felicitas kreeg ik een mooie aanbieding 40 procent korting op een verblijf Hoera! dacht ik….gelijk gebeld om te boeken! maar helaas……nee hoor toch weer 700 euro lappen i.p.v rond de 400 want het was namelijk in de herfstvakantie en nee,dan gaat het feestje niet door!
Toen ben ik verder gaan kijken op internet en vraag ik me af:waarom kunnen andere kindervakatieparken ons in de herfstvakantie wel een midweek aanbieden voor een fatsoenlijke prijs?
We zijn al heel lang ”friends” van centerparcs
maar wat stelt zo’n vriendschap nog voor want zodra je kinderen vier jaar zijn verwachten ze dat je toch nog wel betaalt en zo niet…klantje minder? jammer dan, de parken ztten zonder ons toch wel vol.
Snap niet dat de mensen die belachelijke prijzen blijven betalen zolang dat blijft zal er, vrees ik, niks veranderen.
Helaas pindakaas.

Desired solution:

Het liefste zou ik een midweek boeken in de week van 24 okt met de kortingsbon van felicitas daar heb ik recht op omdat ik zwanger ben, maar kan er geen gebruik van maken omdat mijn andere kinderen op school zitten.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We dienen ons te houden aan de voorwaarden die duidelijk worden weergegeven op de bon.
Om die reden zijn we niet kunnen ingaan op de vraag van de gast om een reservering te maken met de felicitasvoucher tijdens de vakantieperiode.

All complaints of