Complaint: Klacht op niet verschenen afspraak

user-60069 on 01 September 2011 about Aannemers in category Klusbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Verleden week in week 34 is er met mij een afspraak gemaakt voor het opvullen van gaten van mij slaapkamermuur. Deze afspraak stond gepland op 1 september tussen 7:45 – 8 uur. Vandaag heb ik speciaal een aantal uren vrij genomen van mij werk zodat ik aanwezig kon zijn.

Omstreeks 09:20 heb ik gebeld met het aannemersbedrijf Willemse met de vraag waar ze bleven, dat er tot op heden niemand is langsgeweest. Tot mij grote verbazing kreeg ik te horen dat ze mij vergeten waren. Ik heb later dhr. Klauwenberg gesproken en die heeft aangegeven dat hij iemand van zijn klus ging halen en naar mij zou sturen. Ik was hier niet mee eens omdat ik naar me werk moest. Omdat ik dat niet meer vertrouwde heb ik maar een afspraak gemaakt voor morgen 10uur. Afspraak die ik morgen had met mij vriendin heb ik hierdoor moeten cancellen daar ik aanwezig moet zijn als iemand van de firma Willemse langskomt.

Vandaag zou een vriend van mij komen om het muur te verven van mij slaapkamer. Deze heb ik hierdoor moeten afzeggen. Vandaag was de enige mogelijkheid dat hij kon verven omdat hij van het weekend op vakantie gaat. Nu is het zo dat mij verfklus komt blijven te liggen omdat zij niet tijdig langs zijn geweest.

Desired solution:

Ik wil dat iemand van het firma Willemse mij muur verft zodat ik in het weekend kan verdergaan.

All complaints of