Complaint: Selectvracht is incompetent

user-60196 on 02 September 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb toevallig 2 bestellingen gedaan bij 2 verschillende bedrijven (wehkamp en dealdonkey)
Het aflever adres is iets anders dan normaal nl de straatnaam word aangegeven met naam en nr en daarna het huisnummer.
Nu kan elk ander vervoersbedrijf de bestellingen op gewenste adres afleveren behalve selectvracht, deze presteren het zelfs na uitleg van de opdrachtgever hoe het straatnaam systeem in elkaar zit om elke bezorging terug te sturen naar opdrachtgever met uitleg dat het adres niet klopt.
Uiteindelijk maar naar ander adres laten versturen dat ze wel snappen aangezien het al weken duurde.
Dat gedaan en bij wehkamp kon ik aangeven dat ze s’avonds moesten bezorgen, ligt bij thuiskomt een ticket in de bus dat het een paar deuren verder is afgegeven om half 5 ipv na 18.00 uur.

Desired solution:

Dat ze eens leren gebruik te maken van bv google als ze het zelf of hun tomtom het niet snapt!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Responded on 13 October 2011 at 23:54

06/09 Ik heb nog niets gehoord verder dan dat ze gaan informeren wat er gebeurd is. Dus ook nog geen idee of het volgende keer wel goed gaat
14/10: Nog steeds niets gehoord van Selectvracht.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij vragen onze bezorger wat in dit specifieke geval het probleem is geweest. We hebben de geadresseerde hiervan in kennis gesteld en houden hem/haar op de hoogte.

Selektvracht B.V. Team

All complaints of