Complaint: Aan het lijntje gehouden

user-211327 on 10 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter had een Black Berry’s met Blackberry internet omdat ze van ons een nieuwe telefoon kreeg Samsung S4. moest het Blackberry internet eraf sindsdien geen internet meer maar ook geen telefoon
You phone wat via het netwerk van KPN loopt heeft ons nummer gedeactiveerd
Dit was niet onze vraag maar opnieuw activeren blijkt nog al moeilijk
Nu vanaf 24-10 bezig met (Charlotte) service desk you phone nog steeds geen geactiveerd nummer
Echt een schande zoals je aan het lijntje gehouden wordt. Betaald maar krijgt hier niets voor Ja een hoop stress als abbo is afgelopen snel over naar andere provider
Een zeer ontevreden klant Ron Ripken

Desired solution:

Zelf aan gegeven, een nieuwe simkaart op kosten van youphone en compensatie voor de weken dat we geen gebruik kan maken van haar telefoon

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is reeds een nieuwe simkaart verzonden. Er zal een compensatie komen voor de periode waarin ze geen gebruik heeft kunnen maken van de simkaart.

All complaints of