Complaint: Aan vraag voor Recovery Disc.

user-217783 on 11 December 2013 about Acer in category Electronica - Computers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mij Probleem is da mij laptop geen Recovery Disc wil maken , heb daarvoor contact gemeld aan support en
jullie sturen mij daar naar die en naar die,
Omdat die persoon niet bevoegdheid.
Bel ik naar de diensten , blijk da die gast amper Nederlands kan babbel lijk hem niets kan schelen.
Dus die persoon zeg wij ga een e-mail sturen da moet je gegevens in vullen en op sturen met de post.
nu is al paar dagen voor bij altijd geen mail.
Dus vandaag weer gebeld en nu zeg die oei wij kunnen dat niet doen.
Je moet naar ander nummer bellen.

Ga niet kom stand bellen naar die nummer ander keer meer dan 10 minute gebeld .

Bij Huidige mening over Acer is intotaal een 0

Desired solution:

Stuur gewoon de Recovery Disc kan toch niet moeilijk zijn gewoon sturen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Acer about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Acer

All complaints of