My complaint:
Aanbieding vlgs.folder ons per post toegestuurd:Koop t/m 10 Oktober een pak Luxana toiletpapier van 90 rollen voor 20,- Euro(excl.) en ontvang een kortingsvoucher ter waarde van 20,- Euro (excl.)
Tevens op dezelfde folder: Bij Macro krijgt u hem GRATIS en NU 0,- )
Vervolgens op 4 oktober j.l.bij Macro Beverwijk gekocht o.m. bovengenoemd pak toiletpapier,deze betaald bij de kassa en ipv 1 voucher ad 20 Euro werden 2 vouchers ad 10 Euro overhandigd.
U zult zeggen dat is toch dezelfde waarde? jawel, maar niet als vervolgens blijkt dat op de bij de kassa ontvangen vouchers ineens ook nog eens aanvullende voorwaarden worden gesteld t.w:
– Bij besteding van minimaal 50 Euro (ex BTW)inwisselbaar
PER voucher
– in te leveren van 1 t/m 30 november 2013
Wat gratis, wat NU 0,- Euro???
Bij de kassa diende ipv de in de folder genoemde 0 Euro dus wel even 20,- Euro te moeten worden betaald.Dat is dus niet 0 Euro
Vervolgens bleek uit de aan ons overhandigde 2 vouchers ad 10 Euro en dus achteraf dat we nu per voucher nogmaals 50,- Euro,dus totaal 100 Euro te moeten besteden om aan die korting van 20 Euro te kunnen komen.
Sorry Macro, dit is geen eerlijke folder cq. aanbieding. U had op z’n minst in de betreffende aan ons toegezonden folder ook moeten vermelden iets als: Elke voucher is te gebruiken als korting op uw volgende aankopen in de periode 1 t/m 30 november 2014. Voor elke voucher geldt een minimale besteding van 50,- Euro (excl.btw)
Trouwens vandaag ontving ik weer een dergelijke aanbieding maar nu voor SIGMA A4 papier waarbij in deze folder wel duidelijk en vooraf de aanvullende voorwaarden van periode en te besteden bedrag worden vermeld.
Als u dat ook had gedaan in bovengenoemde toiletpapier aanbieding dan had ik dat voor de aankoop kunnen weten en daar mijn aankoopbeslissing op kunnen baseren.
Desired solution:
Dat is aan u, maar in de toekomst meer duidelijkheid vooraf bij gratis of voor 0 Euro aanbiedingen zou u sieren