Complaint: Aankondiging bezorging

user-105484 on 29 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eerste bezorging van een pakket op een heel ander tijdstip dan op de website van de leverancier staat aangekondigd (ochtend ipv middag), tweede bezorging komt niet, ondanks aankondiging via geel briefje.
Inmiddels is het pakket niet meer traceerbaar dus de derde poging wordt wanneer?

Update: Tweede geel briefje in de bus terwijl ik WEL thuis was, en de klantenservice van de leverancier had gemeld dat er vandaag GEEN bezorgingen zouden plaatsvinden.
Nu wordt de derde poging na mijn telefonische klacht met, opnieuw, de klantenservice van de leverancier verplaatst van de aangekondigde zaterdag (!) naar morgen. Helaas, dan ben ik een groot gedeelte van de dag niet thuis…

UPDATE 2: Het pakket is niet bezorgd, dus de klacht is NIET opgelost. Bezorger neemt ook niet meer de moeite een geel briefje in de bus te doen. Ik lees op de tt-pagina dat hij/zij aan de deur is geweest.

Desired solution:

Dat het pakket bezorgd wordt....
En graag op de afgesproken tijd, MET gebruik van de deurbel.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of