My complaint:
waarom kreeg ik geen korting van 1,75 Euro bij de aankoop van een bak jupiler blue; was er een kortingskaart? ik heb er geen enkele gevonden.
Desired solution:
aftrek bedrag bij volgend makrobezoek email alfonsvde@gmail.cm
avde on 05 April 2013 about Makro in category Groothandels
waarom kreeg ik geen korting van 1,75 Euro bij de aankoop van een bak jupiler blue; was er een kortingskaart? ik heb er geen enkele gevonden.
aftrek bedrag bij volgend makrobezoek email alfonsvde@gmail.cm
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Makro
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Makro
Responded on 25 March 2015 at 07:50
De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center van Makro Nederland, maar betreft Makro België.
De klant zal per e-mail doorverwezen worden naar Makro België
Makro Customer Service Center