Complaint: Aanschaf smartfoon

user-208023 on 25 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een mobieltje.
Ik schaf een smartfoon aan.
Ik stop het simkaartje (waar geen internet op afgesloten is, allen bellen) in de smartfoon.
Wie schets mijn verbazing: Ik kan wel internetten. Raar!!!
Ik download een paar appjes.
3 dagen later sluit ik op mijn bestaande kaartje een internet abonnement
af met 250 MB.
Een paar weken later krijg ik een rekening van 62euro voor 34MB internet gebruik wat nog niet in de bundel zat. Dus voor die 3 dagen voor het afsluiten van de 250 mb bundel.

KPN gebeld: eigen schuld dikke bult, u heeft een toestel gebruikt wat op internet kan, maar zeg ik, dat simkaartje had het niet mogen doen op internet, of geef een waarschuwing dat het zo en zo duur is.

Nee, eigen schuld. (brengt zo lekker wat in’t laatje)

Desired solution:

dat ze die extra mb's van voor de afsluiting van mijn abonnement onderbrengen in het abonnement.
Of het bedrag kwijt schelden omdat zij in gebreke zijn geweest.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of