Complaint: aansluitende bus weg

user-77420 on 01 January 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De aansluitende bus na de treinreis uit Groningen was al vertrokken. Het was de laatste bus dus stond ik op hert station in Delfzijl en kon niet naar huis.
De enoge optie was een taxi. Gelukkig konden mijn ouders me ophalen. Ze moesten dus uit Nieuwolda me ophalen.

Desired solution:

Vergoeding reiskosten voor mijn ouders Daarnaast hoop ik dat dit niet weer gebeurt. Vooral als het een laatste bus betreft.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of