Complaint: Aansluiting in zijn geheel

user-40976 on 18 February 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een Hd fam pakket gekocht met gratis aansluiting via de Wehkamp maar er zat een verkeerde smartcard in.
Hier kan ik dus niets aan doen.
Ben al vanaf dec aan het bellen de wachttijd soms een half uur a 0,15 cent per minnuut.
Elkekeer van het kasje naar de muur moeten we uitzoeken hoe dit mogelijk is.
Bewijs opgestuurd dat ik het totaal pakket gekocht heb.
Zij hadden ook zelf na een maand geken op de site van Wehkamp dat zij alleen complete pakket verkopen maar nog geen aansluiting.
Wel allemaal loze beloftes en geld afschrijven maar geen tv.
Dit is een waardeloos bedrijf die allemaal langs elkaar heen werken lange wachtijden, daarmee worden de salarissen van de klanten (service) betaald maar service kennen ze niet.
Ik heb het helemaal gehad met dit bedrijf

Gewenste oplossing

De aansluiting waar ik recht op heb en al lang voor betaald heb en de afschijvingen die al betaald zijn en waar ik niets maar dan ook niets voor terug gekregen heb terug betalen en de telefoon kosten zo rond de 40 euro ook terug betaald krijgen.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Het is spijtig te vernemen dat e.e.a. nog niet voor u is geinstalleerd. Er zal op korte termijn telefonisch contact met u opgenomen worden. Met vriendelijke groet, WebCare Canal Digitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Canaldigitaal heeft vandaag gebeld en ze zullen zo spoedig mogelijk contakt met mij opnemen voor een aansluiting. De gemaakte kosten en reeds gedane afschrijvingen worden vergoed hebben ze mij belooft. Ben benieuwd.

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Wij hebben vernomen dat er reeds een monteursafspraak is ingepland. Graag willen wij u wijzen op het feit dat er aan het einde van deze maand een bedrag van €19.95 zal worden geïncasseerd. Dit komt omdat de nota hier reeds voor is ingemaakt. U kunt deze incasso echter storneren. Dit betekent dat u de incasso weigert. Hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Schotel is netjes aangesloten. En het is een heel mooi beeld. Nu nog het beloofde geld van de maanden afschrijving etc toen ik nog geen schotel en aansluiting had maar er wel elke maand geld van mijn rekening geint werd en van de vele telefoontjes en wachttijden. Dit is mij wel toegezegt ben benieuwd of ze deze belofte ook nakomen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of