My complaint:
eind januari een nieuwe digipas aangevraagd.Omdat de bezorgdienst niet veel avonden beschikbaar heeft,en ik overdag werk, een datum geprikt op 12 febr. en de pas is netjes bezorgd ‘s avonds. Hierna zou ik een brief ontvangen met een activeringscode, tot op heden (20 febr.)geen brief ontvangen, wel een klacht ingediend via de site van de bank, waar ook niet op is gereageerd tot nu toe, enkele telefoontjes gepleegd, op 16,18 en 20 febr.
gebeld met de klantenservice,of de code niet naar mijn E-mail adres gestuurd kan worden omdat het ongelofelijk lang duurt inmiddels, ze doen het niet,er wordt gezegd dat ik maar geduldig moet wachten.
Hoezo geduldig, inmiddels bijna 4 weken nu en kan nog steeds niet weer internet bankieren, ben helemaal klaar met deze bank!!!!
Desired solution:
haha, een flinke financiele vergoeding voor de eventuele opgelopen schade op zijn minst, maar dat zullen ze vast iet doen, dus stap zo snel mogelijk over naar een wel fatsoenlijk bank