My complaint:
Vanaf 2 januari zou mijn zoon mijn oude BB gebruiken samen met bovenstaande youfone abbo.
Bellen en sms gaat wel, maar alle BB diensten niet.
Heb er nu al 4 maal telefonisch contact over gehad, en heb enorm sterk het idee dat ik aan het lijntje gehouden wordt.. Elk gesprek wordt er weer gezegd dat ik een aantal uren moeten wachten, en dan accu er even uit halen.. (feitelijk 4 keer zelfde gesprek gevoerd, verdeeld over 2 dagen, met elke keer zelfde antwoord) zojuist dus weer gehoord… vanavond uiterlijk morgenmiddag zou die het moeten doen? Inmiddels ook zoveel enorme slechte reviews gelezen dat mijn vertrouwen in youfone is verdwenen. Ik heb 1 maal met de telefoon gebeld, 1 whatsapp verstuurd en 1 sms.., betekent dit nu ook dat daarmee het recht om op te zeggen binnen 7 dagen is vervallen? Het contract heb ik afgesloten inclusief BB diensten… die ze schijnbaar nog niet kunnen leveren, en al helemaal niet binnen de gestelde 24 uur. Graag advies.
Desired solution:
Ontbinding van contract vanwege verloren vertrouwen in youfone