Complaint: abbonement

user-200384 on 24 September 2013 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goede middag.
Ik heb een abbonement gekocht op 4maart dit jaar,
Onbeperkt bellen sms internetten werd mijn vertelt, vervolgens heb ik mijn vriendin gebeld met beeld want zij heeft de zelfde tel als die van mijn heb een rekening gekregen waar ik van schrok 137.26euro ik had toen meteen naar vodefone klanten service gebeld. En heb schriftelijk brief geschreven naar fodefone.
Vervolgens op 20 september heb een mail gekregen dat ik zelf contact moest op nemen.
Heb meteen gebeld me verhaal op nieuwe vertelt en er bij aan gegeven of ik me bedrag terug gestort kon krijgen, die dame aan de tel zij mevrouw u had de gebruiksvoorwaarde goed moeten lezen beeldbellen daar zijn kosten aan verbonden.
Ik zij tegen die vrouw dat zij mijn eerst 3weken liet wachten vervolgens mijn niet ging helpen en dat im het mocht bekijken. Ik heb trgen haar gezegt 1klant zijn jullie al kwijt en heb op gehangen.
Ik heb altijd een abbonement bij t mobile nooit problemen mee gehad ik bel onbepetkt voor een vaste prijs met beeld internet sms voor 34 euro voor twee jaar. Andere sim kaart van mijn wst abbonement is.
Ik ben ook naar belcompany gegaan klacht nummer gevraagt toen had ik een dame aan de lijn die maar zij ga maar naar belcompany ik kan nixs voor u doen.
Ben echt gebroken. Vervolgens die nummer wat aan mijn gegeven is ben ik door doktoren ziekenhuizen vrienden gebeld door die nummer wat voot mijn gegeven is ben toen vorige week op 12 september nummer laten wijzigen wat niet mijn schuld isdie nummer is gewoon snel verkocht, nou ben ik net op 21 seseptember naar osdorp gegaan fodefone winkel moet ik ook nog eens betalen .
Dit als klant verdien ik niet. Er is mijn niet gezegt beeld bellen kost geld dat heeft belcompany niet gezegt. Ik betaal al 65 euro per maand plus verzekering.
Ik hoop dat het wel wordt recht getrokken.
Fodefone zegt fout ligt bij belcompany niet bij ons wij kunnen het niet recht trekken.

Oude nummer:0650617716.
Nieuwe nummer 0650861131
Ik hoop dat ik deze keer wel word geholpen als klant.

Desired solution:

Geen beter uitleg, het moet niet zo zijn we hebben nu een klant lekker maar het adertje onder het gras wordt niet vertelt.
Klantenservice brutaal en het interesseert haar niet verwijst mijn naar de winkel niet netjes af handelen, mijn abbonement waneer die verloopt ben ik echt weg. Echt waar ben echt boos probeer ik een keer andere provider krijg dit

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Belcompany to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Wij hebben contact gehad met de betreffende winkel. Zij kunnen zich niet vinden in dit verhaal, maar nodigen u van harte uit om langs te komen zodat er naar de case gekeken kan worden.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of