Complaint: Abonnement

user-193478 on 12 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is mijn derde abonnement bij KPN en de tweede keer waar afspraken niet worden nagekomen helaas. De eerste keer dat dit mij overkwam is het ook netjes opgelost. Nu de tweede keer een prijs afgesproken met een nieuwe abonnement (glasvezel 100 mb met 10 euro korting per maand) en ook hier gaat het mis. Ik zou het bedrag van 120 euro (12*10 euro) gestort krijgen echter is dit nog steeds niet gebeurd.

Over het pakket zelf ben ik super tevreden. Het gaat echter alleen mis wanneer er afspraken worden gemaakt. Je krijgt het gevoel dat je in zeik word genomen.

Desired solution:

Indien het afgesproken bedrag overgemaakt kan worden ben ik al tevreden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of